امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

                http://s1.picofile.com/file/6368128768/3D_Animations.jpg

 

انمیشین How to Train Your Dragon :
ژانر: انیمیشن, خانوادگی
کیفیت: BDRip – خوب
فرمت: mkv
حجم: ۴00 MB
امتیاز: ۸٫۳/۱۰
کارگردان: Dean DeBlois, Chris Sanders
بازیگران: Jay Baruchel, Gerard Butler, Craig Ferguson, America Ferrera, Jonah Hill …

خلاصه داستان: داستانش در زمان وایکینگ ها اتفاق میافتد آنها که در حال زندگی خود هستند اما مشکلاتی هم دارند که اصلا کوچیک نیست و مشکل آنها “اژدها ها”یی هستند که به آنها حمله کرده و بهشون آسیب میزنند. در این میان یک نوجوان به اسم “Hiccup” که آرزو دارد یکی از شکارچیان اژدها بشود اما هیچکس به او اهمیت نمیدهد روزی تصمیمی میگیرد که خودش دست به کار شود او اتفاقی یک اژدها شکار میکند و میرود اما وقتی میرود تا کارش را یکسره کند دلش به رهم میاد و او را آزاد میکند اما اژدها هیچ کاری با اون ندارد و با هکاپ دوت میشود و هکاپ میفهمد که تمام چیز هایی که درباره اژدها ها شنیده بوده است دروغ بوده و میشه به راحتی با اژدها ها مثله سگهای امروزی رفتار کرد. اما مردمش از این کارش خوششون نمیاد و …

 

انیمیشن Toy Story 3 :

ژانر: انیمیشن, ماجرایی, کمدی, خانوادگی, فانتزی
کیفیت: BDRip – خوب
فرمت: mkv
حجم: 400 MB
امتیاز: ۹٫۴/۱۰
کارگردان: Lee Unkrich
بازیگران: Tom Hanks, Tim Allen, Joan Cusack, Ned Beatty, Don Rickles …
خلاصه داستان: اندی دیگه بزرگ شده و داره روانه رفتن به دانشگاه میشه و اسباب بازی هاش که وودی و باز هم جزء اونا هستن هم میرن که داخل اتاق زیرشیروونی انبار شن. ولی قبل از اینکه این اتفاق بیفته به صورت تصادفی دور انداخته میشن و توسط یک آدم آشغال جمع کن برداشته میشن و سپس اونا میبینن تو یک جایی مثل مهدکودک هستن و بچه هایی خطرناک و شیطون رو در اطرف خودشون میبینن که هر لحظه امکان …

 

انیمیشن Despicable Me :

ژانر: انیمیشن, کمدی, خانوادگی
کیفیت: PPvRip – خوب
فرمت: mkv
حجم: 4۰۰ MB
امتیاز: ۷٫۹/۱۰
کارگردان: Pierre Coffin
بازیگران: Steve Carell, Jason Segel, Russell Brand, Julie Andrews, Will Arnett …
خلاصه داستان:  ر مجاورت خانه ای واقع در یک منطقه شاد بیرون شهر که با چوب های پرچین سفید و بوته های پر از گل رز احاطه شده خانه ای سیاه با حیاطی بدون چمن قرار گرفته که هویت آن برای اهالی محل و همسایگان مجهول و نا معلوم است. این خانه یک پناهگاه بزرگ مخفی در قسمت زیر زمین خود دارد. در خلال فیلم  ما متوجه می شویم که گرو در حال برنامه ریزی برای بزرگ ترین سرقت مسلحانه تاریخ زمین است. او می خواهد ماه را به سرقت ببرد. بله درست متوجه شدید ماه را !



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

arthur 3 Arthur 3: The War of the Two Worlds

 

Maltazard شیطان بدجنس! قدش به ۷ فوت رسیده و در حال تحول در میان انسانهاست. او به هرجا که میرود باعث وحشت همه میشود هدف او مشخص است: ساخت یک ارتش و حکومت بر کل  جهان. در همین حال آرتور هنوز یک Minimoy است و بنابراین نمیتواند با او به مبارزه بپردازد و او را شکست دهد.با کمک Selenia و Betameche او نقشه ای کشید تا به اندازه اصلی خود برگردد اما برای اجرای این نقشه . . . .


فرمت: Matroska MKV
ژانر:  Adventure | Family | Fantasy
حجم فایل:  ۳۷۵ مگابایت
تعداد سی دی:  ۱
رزولیشن:  ۷۲۰*۳۰۴
فریم ریت:  ۲۵ fps
زبان: Eng
زیرنویس : . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات